nvanetten Startet 8.April.2022 Del på Facebook Startet 8.April.2022 Har ein litt eldre Mariner Optimax 115 (2005-årgang) som i eit par år gir alarm ved høgt turtall og spesielt dersom ein har meir "motstand" i form av tube e.l. bak båten. Ein mistenkte at årsaka til problemet var kjøling og skifta derfor impeller for eit par år tilbake, men dette løyste ikkje problemet. Valgte som fylgje av dette å skifte både impeller og termostat for å redusere sannsynligheten for at kjøling er problemet. Etter dette så har me kun hatt båten på vatnet ein dag og då brukt tida på å teste litt "strukturert". Det me ser er at dersom ein går frå 0 turtall til maks med motoren trimma heilt opp så får ein ikkje alarm, mens om ein går med motoren trimma heilt ned så får ein ganske umiddelbart alarm. Vidare så opplever me at kort tid etter alarmen oppstår så begynner motoren å "hoste" og det er heller ikkje noko som tilseier at turtallet blir automatisk redusert. Video av oppførselen tilgjengeleg her: https://drive.google.com/file/d/18a8mmZKte0228OgIQUaAUpJ1f4YqCUtQ/view?usp=sharing Nokon som har gode tips til kva som kan vere årsaka til problemet? Me har hatt båten/motoren inne fleire gonger hjå ein veldig stor forhandlar på vestlandet, men ting har endå ikkje blitt løyst! :) Sitér dette innlegget Link to post
Karl Norge Svart 8.April.2022 Del på Facebook Svart 8.April.2022 (redigert) Ulike antall pip betyr ulike ting. Alt fra vann i bensin til oljemangel. Sjekk manual. Kontinuerlig pip betyr vel høy temp på vann, eller feil på oljepumpe. Kan være feil på tempgivere eller dårlig kontakt. Koble forbi dem for en kort periode og se om feil forsvinner. https://www.perfprotech.com/blog/marine-outboard-motors/mercury-marine-smartcraft-and-guardian-system-warning-horn-alarms Redigert 8.April.2022 av Karl Norge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.