Jump to content

Edit History

Krimart

Krimart

NASA er billige og greie instrumenter. Skal man spare penger og vil ha enkle basisinstrumenter fungerer de etter min erfaring ok. Men antagelig vil du ha en autopilot, og da er det ikke dumt om den kan kommunisere med vindinstrumenter mm. Antagelig en kartplotter også? Da ville jeg vurdert et multifunksjons display. Skal du ha AIS og kanskje radar er det kjekt med overlay på dette. Man skal man ha full pakke Raymarine så koster det jo en hel garderobe… Så det hele spørs på hvor mye penger du har og hva du ønsker. 

Krimart

Krimart

NASA er billige og greie instrumenter. Skal man spare penger og vil ha enkle basisinstrumenter fungerer de etter min erfaring ok. Men antagelig vil du ha en autopilot, og da er det ikke dumt om den kan kommunisere med vindinstrumenter mm. Antagelig en kartplotter også? Da ville jeg vurdert et multifunksjons display. Skal du ha AIS of kanskje radar er det kjekt med overlay på dette. Man skal man ha full pakke Raymarine så koster det jo en hel garderobe… Så det hele spørs på hvor mye penger du har og hva du ønsker. 

• Create New...