Jump to content

Edit History

Kallethekid

Kallethekid

bellen skrev 22 minutter siden:

Før vannpumpen :confused: Nå er jeg som sagt ikke kjent med alle typer ventiler, men trodde desse utelukkende skulle monteres mellom motor og utløpet til sjø/eksos. Om du monterte din før vannpumpen, så er det nok ikke så rart du ikke fikk kjøling, da du mest sannsynlig sugde luft inn drenhullet på ventilen.

De jeg har sett montert sitter på inntakssiden og så vidt jeg kan se gjør vel TS sin også det? Er vel uvanlig med gjennomsiktige eksosslanger? På eksossiden burde vel heverteffekten være mindre, såfremt eksosen ikke går ut under vannlinjen, eller tenker jeg feil nå?

Kallethekid

Kallethekid

bellen skrev 7 minutter siden:

Før vannpumpen :confused: Nå er jeg som sagt ikke kjent med alle typer ventiler, men trodde desse utelukkende skulle monteres mellom motor og utløpet til sjø/eksos. Om du monterte din før vannpumpen, så er det nok ikke så rart du ikke fikk kjøling, da du mest sannsynlig sugde luft inn drenhullet på ventilen.

De jeg har sett montert sitter på inntakssiden og så vidt jeg kan se gjør vel TS sin også det? Er vel uvanlig med gjennomsiktige eksosslanger? På eksossiden burde vel heverteffekten være mindre, såfremt eksosen går ut under vannlinjen, eller tenker jeg feil nå?

Kallethekid

Kallethekid

bellen skrev 5 minutter siden:

De jeg har sett montert sitter på inntakssiden og så vidt jeg kan se gjør vel TS sin også det? Er vel uvanlig med gjennomsiktige eksosslanger?

• Create New...