reinsdyret Startet 9.April.2022 Del på Facebook Startet 9.April.2022 Hei, æ står ovenfor min første båtsesong og har anskaffet meg en Albin Vega som første båt. Lurer på om det er noen på sørlandet som seiler vega og som æ kanskje kunne kommet å tatt en kikk på båten. Mest for inspirasjon på ulike løsninger, tips og råd og generelt få litt ideer om hvordan æ skal innrede og utstyre båten. Æ vet det finnes masse bra informasjon på internett. Men om det er mulig vil æ mye heller se på båt i levende live. Og snakke båt i levende live :) Så send meg gjerne en melding om du bor sørpå og seiler vega. Båtførerbeviset kom i posten idag, så da gleder æ mæ til første sesong som seiler :) Ønker alle en god påske. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 10.April.2022 Del på Facebook Svart 10.April.2022 Har ikke albin og er ikke på Sørlandet, men ville si velkommen til forumet og gratulerer med "ny" båt og båtførerbevis! Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Martine29 Svart 10.April.2022 Del på Facebook Svart 10.April.2022 Ligger en her oppe på Fosen men litt laaangt å dra. Skikkelige klassikere. Vil ikke ønske deg velkommen på dette forumet for du ble jo registrert i sept 21. Ihvertfall et skikkelig bra forum og hjelp til det meste, stort sett da. God påske. Sitér dette innlegget Link to post
reinsdyret Svart 10.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2022 Takk for det 😊. Veldig fint forum med trivelige folk. Kommer nok til å brukes flittig nå fremover. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.