Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Jannmar skrev 40 minutter siden:

Skulle ikke masta være delbar? Det vil nok bli heller problematisk med den metoden du foreslår her.

Joda, det er riktig at masta skal være delbar :smiley: som du ser av bildet består masta av 2 parallelle rør (syrefast/rustfritt 25 mm) På bildet er det ikke saget over der hvor den skal kunne deles (Rett over tverrstaget på den skrå delen). Her tenker jeg å bruke en vinkelsliper for å få begge rørene delt/saget over, og i den øvre delen skal det monteres (det jeg kaller) en hylse i begge rørene slik at denne kan tres i den nederste delen. Jeg tenker at hylsa vil stikke ca 20 cm opp i den øvre delen hvor den limes i stedet for å popes, og videre at den går ca 20 cm inn i den nedre delen. Da blir den delbar ved at den øvre delen bare kan løftes av! Vet ikke om jeg har greid å uttrykke meg forståelig her :crazy: :rolleyes:

WP_20220212_16_11_30_Pro__highres.jpg

tom Cognac

tom Cognac

Jannmar skrev 37 minutter siden:

Skulle ikke masta være delbar? Det vil nok bli heller problematisk med den metoden du foreslår her.

Joda, det er riktig at masta skal være delbar :smiley: som du ser av bildet består masta av 2 parallelle rør (syrefast/rustfritt 25 mm)

WP_20220212_16_11_30_Pro__highres.jpg

• Create New...