Jomes Startet 11.April.2022 Del på Facebook Startet 11.April.2022 Må bytte rør! Hvor lang fra bunnen på dieseltank bør dieselrøret være? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Hulda Svart 11.April.2022 Del på Facebook Svart 11.April.2022 5 mm. Sitér dette innlegget Link to post
Jomes Svart 11.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2022 5mm er det litt for nær bunn med tanke evnt litt bunnfall? Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
mons Svart 11.April.2022 Del på Facebook Svart 11.April.2022 Jeg ville satt røret 15 mm over bunnen og et ekstra rør for å suge ut dritt og vann etpar millimeter over bunnen (hvis du ikke har tappebrønn på tanken). Uten slikt sugerør er jeg enig med Hulda. Bedre å få litt dritt etterhvert og bytte filter enn at det kommer en liter gjørmevann når du kommer ut i mye sjø om noen år Sitér dette innlegget Mons Link to post
Hulda Svart 11.April.2022 Del på Facebook Svart 11.April.2022 Nå er det ikke opplyst noe om hvordan bunnen av tanken ser ut. Eller utformingen av tanken. Egenlig ikke noe som helst. Men jeg regner med at tanken har en config. som tanken til Hulda. Og da kjører 5 mm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.