Jump to content

Edit History

hnrk

hnrk

12 minutes ago, -morten- said:

Hvorfor er det så mange her som ikke tar rur når de tar opp båten!? Da er det jo mye lettere å få av!

Jeg tok av mye rur av drev og propell når jeg tok opp båten, men av ymse grunner så fikk jeg ikke gjort en ordentlig jobb.

Som nybegynner er det litt overveldende med alt som skal gjøres, så jeg var veldig fornøyd med at jeg fikk den på land i egen krybbe og klarte å sette på stativ og presenning :)  Satser på jeg blir mer dreven på dette før neste sesong.

hnrk

hnrk

12 minutes ago, -morten- said:

Hvorfor er det så mange her som ikke tar rur når de tar opp båten!? Da er det jo mye lettere å få av!

Jeg tok av mye rur av drevet når jeg tok opp båten, men av ymse grunner så fikk jeg ikke gjort en ordentlig jobb.

Som nybegynner er det litt overveldende med alt som skal gjøres, så jeg var veldig fornøyd med at jeg fikk den på land i egen krybbe og klarte å sette på stativ og presenning :)  Satser på jeg blir mer dreven på dette før neste sesong.

hnrk

hnrk

6 minutes ago, -morten- said:

Jeg tok av mye rur når jeg tok opp båten, men av ymse grunner så fikk jeg ikke gjort en ordentlig jobb.

• Create New...