Frissy Startet 12.April.2022 Link til dette innlegget Startet 12.April.2022 I fjor fikk jeg mye skjell/groe på giveren til ekkoloddet. Den er montert utvendig og av plast. Noen forslag til hva som kan bidra til mindre groe slik at den fortsatt har funksjon på dybde og temperatur ? Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 12.April.2022 Link til dette innlegget Svart 12.April.2022 https://www.mjosservice.no/produkt/lowrance/tilbehor/givere-for-ekkolodd/bunnstoff-for-svinger/mdr-720 Bunnstoff tilpasset ekkolodd Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 12.April.2022 Link til dette innlegget Svart 12.April.2022 (redigert) Frissy skrev for 2 timer siden: Noen forslag til hva som kan bidra til mindre groe slik at den fortsatt har funksjon på dybde og temperatur Har brukt vanlig bunnstoff i alle år, mulig vannet viser 1 varmere og havbunn kommer ca. 30 cm høyere som er bra nok. Om det er bunnstoffet eller feilmargin på instrumentet vet jeg ikke da det alltid har hvert brukt bunnstoff. Redigert 12.April.2022 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Rune.f Svart 12.April.2022 Link til dette innlegget Svart 12.April.2022 Dra en oppvaskskost over en gang i uka :) står svinger dypt skru en oppvaskskost på ei lekt så den står 90gr ut i vinkel å gjør det samme. Tar 20sek å svinger er helt ren. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 12.April.2022 Link til dette innlegget Svart 12.April.2022 Jeg har benyttet drevspray på min. Virker fint. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.