Jump to content

Edit History

Petter1337

Petter1337

Vi har kjøpt en Askeladden 645 Beetle 2006 modell som har i alle år gått i ferskvann. Drevet er nogen lunde svart blank og fin, og mitt spørsmål er om det må/burde stoffes før sjøsetting i år?

Det har ikke vært stoffet før siden det har gått på ferskvann i følge tidligere eier.

- Evt. hvilken stoffing burde brukes på denne ? (Mercruiser 1,7 116hk) (Diesel)

- Hva anbefaler dere av vask/klargjøring for dette?

- I tillegg til dette så er jeg ganske blank på slitedeler som burde byttes årlig, i følge selger skal alt være i orden, men ingenting ble sagt om bytte i år. Er det mest sannsynlig nødvendig med vanlig slitedeler bytte når båten har gått i ferskvann i alle år? Eller kan det vente til neste år ettersom den skal første gang i saltvann i år

Er ganske fersk på dette, så alle gode tips tas godt i mot!

Petter1337

Petter1337

Vi har kjøpt en Askeladden 645 Beetle 2006 modell som har i alle år gått i ferskvann. Drevet er nogen lunde svart blank og fin, og mitt spørsmål er om det må/burde stoffes før sjøsetting i år?

Det har ikke vært stoffet før siden det har gått på ferskvann i følge tidligere eier.

Petter1337

Petter1337

Vi har kjøpt en Askeladden 645 Beetle som har i alle år gått i ferksvann. Drevet er nogen lunde svart blank og fin, og mitt spørsmål er om det må/burde stoffes før sjøsetting i år?

Det har ikke vært stoffet før siden det har gått på ferksvann i følge tidligere eier.

• Create New...