Jump to content

Edit History

JRK

JRK

Det er jo strømspole til den interne elektronikken, ECU og sensorer. Men ladeviklingen på 145W er ikke der.

Lagde en likeretter med strøm og spenningsbegrenser begrenser. Plotter, instrumenter og lanterne bruker maks 0,8 A ved 12 volt, Da satte jeg maks strøm til disse på 0,9 ampere. Dette for å begrense strømtrekket så mye som mulig. Det var jo bare å prøve og se, og det gikk bra. Om ikke hadde jeg skaffet en ny stator med ekstern lading og regulator. Men det hadde kostet 3 ekstra lapper.

For de som er ekstra observant, å kan selve styrekonsolet flyttes frem og tilbake for å tilpasses både liten og stor, med hjelp av 4 sorte knotter.

JRK

JRK

Det er jo strømspole til den interne elektronikken, ECU og sensorer. Men ladeviklingen på 145W er ikke der.

Lagde en likeretter med strøm og spenningsbegrenser begrenser. Plotter og lanterne bruker maks 0,8 A ved 12 volt, Da satte jeg maks strøm til disse på 0,9 ampere. Dette for å begrense strømtrekket så mye som mulig. Det var jo bare å prøve og se, og det gikk bra. Om ikke hadde jeg skaffet en ny stator med ekstern lading og regulator. Men det hadde kostet 3 ekstra lapper.

• Create New...