Jump to content

Edit History

tazie

tazie

Hei igjen. Mye god input her.

Til morgen idag tok jeg meg en god tur alene, under helt perfekte forhold, for å teste litt. Fikk tid og å "leke" litt mer med trimmen, for å se hva jeg fikk til. Klarte å pushe den såvidt opp i 32knop på gps'en, men da var den oppe å snusa på 6100rpm... Planer på 15knop, og ca 3600rpm. 4000rpm gir ca 19knop. 31 knop nåes under idelleforhold på ca 5700rpm, og de siste 3-400rpm gir nesten ingen ting....

Jeg tror jeg skal prøve en slik propell. Noe må man jo bruke pengene sine på... :P 

Er det slik at nemesis og spitfire er samme propell, men med og uten hubkit som passer mercury til Mercury?

Noen anbefalte steder og kjøpe fra?

tazie

tazie

Hei igjen. Mye god input her.

Til morgen idag tok jeg meg en god tur alene, under helt perfekte forhold, for å teste litt. Fikk tid og å "leke" litt mer med trimmen, for å se hva jeg fikk til. Klarte å pushe den såvidt opp i 32knop på gps'en, men da var den oppe å snusa på 6100rpm... Planer på 15knop, og ca 3600rpm. 4000rpm gir ca 19knop. 31 knop nåes under idelleforhold på ca 5700rpm, og de siste 3-400rpm gir nesten ingen ting....

Jeg tror jeg skal prøve en slik propell. Noe må man jo bruker pengene sine på... :P 

Er det slik at nemesis og spitfire er samme propell, men med ut uten hubkit til Mercury?

Noen anbefalte steder og kjøpe fra?

• Create New...