Jump to content

Edit History

tazie

tazie

Teerex skrev 44 minutter siden:

Og du er 110% sikker på at det er 19" og ikke 17" stigning du har?

Tja.. Det var det da. er litt vanskelig og se når som båten "desverre" er på vannet. og det ikke akkurat er badetemp. Må jo lene meg kanskje ukurant ut bakpå for å se, La oss si jeg er 95 % sikker da. Jeg er helt sikker på at det står "13x" også syns jeg som sagt 95% sikkert at det sto 19. Men den tvilen jeg evt hadde var jo om det kunne stått 18 i stedet. men tenkte med meg selv at det er det ikke noe som heter, så det må det vel være 19.. 
Men tanken er jo uansett å få sjekket det 100% før jeg går noe videre med saken.

tazie

tazie

Teerex skrev 9 minutter siden:

Og du er 110% sikker på at det er 19" og ikke 17" stigning du har?

Tja.. Det vr det da. er litt vanskelig og se når som båten "desverre" er på vannet. og det ikke akkurat er badetemp. Må jo lene meg kanskje ukurant ut bakpå for å se, La oss si jeg er 95 % sikker da. Jeg er helt sikker på at det "13x" også syns jeg som sagt 95% sikkert at det sto 19. Men den tvilen jeg evt hadde var jo om det kunne stått 18 i stedet. men tenkte med meg selv at det er det ikke noe som heter, så det må det vel være 19.. 
Men tanken er jo uansett å få sjekket det 100% før jeg går noe videre med saken.

• Create New...