Dr Nelson Startet 15.April.2022 Link til dette innlegget Startet 15.April.2022 (redigert) En del småhakk i fenderlist som gjerne kunne sett bedre ut. En fenderlist er laget av myk PVC, så tråd må vel være av samme materiale? Sveisepistol til gulvbelegg har jeg fra gammelt av. Noen har utført dette med hell og hold? Redigert 15.April.2022 av Dr Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 15.April.2022 Link til dette innlegget Svart 15.April.2022 Jeg har ikke forsøkt det, men jeg har shinet opp min fenderlist med aceton. Og aceton løser ikke opp pvc, så er du sikker på at ikke lista er av noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 15.April.2022 Link til dette innlegget Svart 15.April.2022 Har med hell skjøtt fenderlist ved å varme endene og stuke de sammen, men det kan vel være mye forskjellig plast i slike lister. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.