Dr Nelson Startet 15.April.2022 Del på Facebook Startet 15.April.2022 All landstrømmen i båten er plug and play, og dermed veldig enkelt å holde oversikt. Men båtforeningen jeg nå har fått plass hos krever sink saver installert. Derfor vil jeg levere sink saver og kabel til elektriker som kan montere dette sikkert sammen med plug and play kontaktene. Enkelt for meg å bare plugge i. Men virker som Calix er utgått og sliter med å finne kontakter eller forlengelsekabel. Noen som vet om en forhandler i Rogaland, eller andre som selger 1m Calix forlengelsekabel? Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 15.April.2022 Del på Facebook Svart 15.April.2022 Kjøpte selv fra Økonomideler for en del år siden. https://www.okonomi-deler.no/forlengerledning-1-0-m-calix Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 15.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2022 Se der ja. Takk. Bestilt. Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 23.April.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2022 Ja, det var unødvendig kjøp. Umulig å se, men i elsentralen er det innbygget galvanisk isolator ifølge Calix. Dette kom i 2010. 2000kr out the window Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.