Jump to content

Edit History

ND4SPD

ND4SPD

Jeg har ikke kjøpt lader. Jeg tenkte en 12v kontakt høyt oppe fordi jeg da kan lade og koble til en kjøleboks for eksempel når vi er en dag ute å bader og koser oss. Jeg har sett at flere ladere kan kobles til 12v kontakt. Batteriet står under en vanntett luke i golvet. Jeg tenkte å montere en 12v kontakt under en benk for at den skal stå beskyttet. Vil ikke lage hull eller hakk for å kunne legge laderen under luken i golvet. Lett for at det kan samle seg vann i bunnen av båten da.  Det er et hull for å montere en 12V kontakt fra før under benken som ikke er brukt slik at det er lett. 

ND4SPD

ND4SPD

Jeg har ikke kjøpt lader. Jeg tenkte en 12v kontakt høyt oppe fordi jeg da kan lade og koble til en kjøleboks for eksempel når vi er en dag ute å bader og koser oss. Jeg har sett at flere ladere kan kobles til 12v kontakt. Batteriet står under en vanntett luke i golvet. Jeg tenkte å montere en 12v kontakt under en benk for at den skal stå beskyttet. Vil ikke lage hull eller hakk for å kunne legge laderen under luken i golvet. Lett for at det kan samle seg vann i bunnen av båten da.  Det er et hull for å montere en 12V kontakt fra før som ikke er brukt slik at det er lett. 

ND4SPD

ND4SPD

Jeg har ikke kjøpt lader. Jeg tenkte en 12v kontakt høyt oppe fordi jeg da kan lade og koble til en kjøleboks for eksempel når vi er en dag ute å bader og koser oss. Jeg har sett at flere ladere kan kobles til 12v kontakt. Batteriet står under en vanntett luke i golvet. Jeg tenkte å montere en 12v kontakt under en benk for at den skal stå beskyttet. Vil ikke lage hull eller hakk for å kunne legge laderen under luken i golvet. Lett for at det kan samle seg vann i bunnen av båten da.  

• Create New...