Konrad Hauge Startet 16.April.2022 Link til dette innlegget Startet 16.April.2022 Hvor finner jeg termostaten på en Suzuki DF 25 hk, firetakter? Kjøling mangler, så jeg mistenker defekt termostat. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 16.April.2022 Link til dette innlegget Svart 16.April.2022 skal vel komme sladrestråle uansett om termostat er åpen eller ikke, så er sikkert defekt impeller eller tett kjølekanal. Har du prøvd å stake opp sladrehull? Kommer det noe vann ut med eksosen? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
K. Hauge Svart 16.April.2022 Link til dette innlegget Svart 16.April.2022 Har skiftet impeller. Den gamle var skadet. Kan deler av impelleren tette noen steder? Skal sjekke termostaten. Men hvor finner jeg den? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 16.April.2022 Link til dette innlegget Svart 16.April.2022 Kanskje denne hjelper deg på vei https://www.brownspoint.com/store/pc/bp_AP_AssemblyDetail.asp?ID=5314 Anbefaler å følge rådet fra @Taskeladden og forsikre deg om å ha kontrollstråle FØR du demonterer termostathus. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 16.April.2022 Link til dette innlegget Svart 16.April.2022 K. Hauge skrev 1 time siden: Har skiftet impeller. Den gamle var skadet. Kan deler av impelleren tette noen steder? Ja dessverre. Det er størrelsen på impellerbiten som bestemmer mye av hvor biten havner... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.