Gunnar Lende Startet 18.April.2022 Del på Facebook Startet 18.April.2022 Noen som har vært borti dette problemet før? Det er vel en ca. 2005 modell men den er veldig lite brukt. Jeg har nylig overtatt den og i dag var første turen med den. Når man gir på litt så kutter tenningen i ca. 1 - 2 sekunder, så går den i 5 - 10 sekunder, det samme skjer igjen. Den stopper altså ikke helt men hele tiden av og på. Pumpehus og impeller er helt nytt, plugger også. Bensinfilter helt rent, har ingenting å si om jeg pumper opp trykkk på bensinslangen. Ser ingenting unormalt og det meste ser ut som nytt. Virker som det er tenningskutt rett og slett. Under 1/4 gass sånn ca. går den normalt. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 18.April.2022 Del på Facebook Svart 18.April.2022 Jeg ville begynt med tennpluggkabler/hettene. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 18.April.2022 Del på Facebook Svart 18.April.2022 Slik oppførsel kan komme av "overslag" mellom magnet i svinghjulet og de halvmåneformede tennspolene. Har du forsøkt å dra en bit med slipepapir mellom svinghjul og tennspoler? for å sikre at det er tilstrekkelig avstand? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 18.April.2022 Del på Facebook Svart 18.April.2022 Har du prøvd om det skjer når motoren står i fri (og er ubelastet) også? Sitér dette innlegget Link to post
Karl Norge Svart 19.April.2022 Del på Facebook Svart 19.April.2022 (redigert) Motor har stått. Sjekk det enkleste og grunnleggende først. Sjekk bensintilførsel hele veien. Sjekk for gnist. Les av plugger. Sjekk kompresjon. Redigert 19.April.2022 av Karl Norge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.