MortenPlesner Startet 21.April.2022 Link til dette innlegget Startet 21.April.2022 Hei Jeg har litt problemer med at få min 2005 mercury optimax 125 inn og ut av gir. Jeg var nede ved mercury forhandleren for at hører om han hadde et nyt gir kabel, så jeg kan skifte det til et som virker. Men han sagde at problemet ikke var selve kablet, men en plast forring et sted i utenbords motoren som sitter rundt kablet der har satt sig fast pga. korrosjon. Han mener at den bare skal varmes opp mens man skifter inn og ut av gir, så kommer det til at virke igjen. Han prøvde at forklare mig hvor den forring sitter, men jeg forstod det ikke helt. Er der nåken av jer der ved hvor den befinner sig? Evt. kan problemet være en annen plass? Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 22.April.2022 Link til dette innlegget Svart 22.April.2022 Det står litt om dette i linken under. Les gjennom hele. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.