Jump to content

Mercuiser 1,7 dti dynamo bracket forskjøvet seg.

dozer

Recommended Posts

Nå er eg veldig usikker på kor du meina men eg ser midt i bilde der der er veldig kvitt. Ser ut for meg som hulla for pinnen man bruker under montering/ demontering av reimstrammeren. Det er vanligvis en fjærbelastet strammer på multivreimer som må låses i :slakk posisjon' for å i det heile tatt få på plass og av på med reim.  Men eg kjenner ikkje denne motoren i det heile tatt.  Ka som er problemet egentlig siden du er på hugget. Hva er det som ikkje funker som det skal? 

Cerberus skrev for 14 timer siden:

Det er vanligvis en fjærbelastet strammer på multivreimer som må låses i :slakk posisjon' for å i det heile tatt få på plass og av på med reim. 

Etter å ha studert bilde så er dette nok svaret og att TS er på bærtur.
Men der har vi alle vært.
Så det mangler nok ingen skrue og alt er som det skal være.

dieselfan skrev 17 minutter siden:

Er du sikker på at det ikke mangler en bolt her og at profilen på strammeren skal følge profilen bak? 

Hvis man stopper youtub videoen på 33 sek så har de satt inn en pinne i strammeautomaten som Cerberus forklarte.
Syntes forklaringen hans samsvarte med det jeg så på bilde og gjorde ett raskt søk og fant denne videoen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...