
Gudrun
Ja burde jo skjønt det ble en diskusjon om bildene jeg la ut og..
Bildene ble tatt etter spyling.
Var da de avdekket store deler av bunnen var "oppspist".
Noe ble lappet med doblinger, (se bilde) mens andre plasser lot han det bare være være da han hadde mistet motet.
Han er heller ikke blant oss lengre dermed tok jeg sjansen på å bruke bildene.
Poenget mitt var at når du avdekker det er godt tært bør du bytte kontra å ikke ane om de holder til neste slipping.
Som i tilfellet med stålbåten gikk det alt for lang tid grunnet det jeg skrev.
I mitt tidligere yrke byttet vi propell og sågar aksling på enkelte youghurtbegre vi løftet på land for vårpuss.
Da fakturaen kom angret eierne bittert på å ikke ha vært nøyere med vedlikeholdet.
Heter kanskje ikke FV program uten grunn.. Som står for "Forebyggende vedlikehold"..
Mens andre båter igjen hadde såvidt antydning til tæring på anodene etter et år på sjøen.
Men la nå den stålbåten ligge.