Dreamer Startet 24.April.2022 Link til dette innlegget Startet 24.April.2022 (redigert) Etter årelangt press fra båtfolket har endelig Jordan gitt etter, og startet produksjon av separate tannbørster for styrbord og babord bad. Redigert 24.April.2022 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 24.April.2022 Link til dette innlegget Svart 24.April.2022 Synes det ser ut som styrbord og babybord, jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 24.April.2022 Link til dette innlegget Svart 24.April.2022 Mangler hvit til forcabin og aktercabin. Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 24.April.2022 Link til dette innlegget Svart 24.April.2022 Mulig jeg ikke ser poenget her. Men egen tråd for å vise to gjenstander som er henholdsvis grønn og rosa? Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 24.April.2022 Link til dette innlegget Svart 24.April.2022 Da jeg leste overskriften "Spesialtannbørster for båt" så tenkte jeg på hai-tennene i baugen på Berserk, båten til Jarle Andhøy: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/LJE4Q/vi-har-bare-en-sjanse-igjen-til-aa-finne-berserk Var vel en viss fare for ising i tennene (og andre steder) på båten på den ekspedisjonen der tenker jeg. Interessante ekspedisjoner han hadde med Berserk-båtene sine og synd det gikk galt etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 24.April.2022 Link til dette innlegget Svart 24.April.2022 Ttor skrev 1 time siden: Mulig jeg ikke ser poenget her. Men egen tråd for å vise to gjenstander som er henholdsvis grønn og rosa? Humor heter det :) Viktig å ha så blir man ikke gretten og jævlig. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Ttor Svart 24.April.2022 Link til dette innlegget Svart 24.April.2022 8 minutes ago, Taskeladden said: Humor heter det :) Viktig å ha så blir man ikke gretten og jævlig. ?Viktig å klage litt også. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 24.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2022 Taskeladden skrev 11 minutter siden: Humor heter det :) Viktig å ha så blir man ikke gretten og jævlig. Viktig opplysning: Ett av Baatplassens medlemmer har humor! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.