Ask Startet 24.April.2022 Link til dette innlegget Startet 24.April.2022 Hei. Eg skal montera ny vindmålar. Eg reknar med at det blir trangt å trekka ny kabel. Kabelen har eit skøytestykke i kvar ende. Desse er tjukkare enn kabelen. Eg reknar med at det vil bli lettare å trekka ny kabel om eg klippar av eit skøytestykke. Då kan eg bruka små kabelsko, og skøytar kvar leidning etterpå. Er dette mogeleg, eller vil signala bli for dårlege? Leidningane er tynne. Er det praktisk mogeleg å skøyta dei? Einkvan med erfaring? Ask Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 24.April.2022 Link til dette innlegget Svart 24.April.2022 Tror det skal gå bra. Jeg måtte skøyte kablene på mitt Raymarine vindinstrument da de fikk brudd der den går inn i svanehalsen på dekk. Brukte da krympestrømper med loddetinn på hver kabel og to lag krympestrømpe over alt etterpå. Er riktignok bare et år siden, men fungert fint siden Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 25.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2022 Mange takk Morten. Ein eventuelt skøyt vil vera inne i båten, så det blir tørt og fint. Eg er mest uroa over at leidningane er så tynne, at dei kan bli vanskelege å skøyta. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 25.April.2022 Link til dette innlegget Svart 25.April.2022 Det gikk nokså greit med sånne loddeskøyterhylser. Der bå Biltema også har de minste fra 0,25mm2 https://www.biltema.no/verktoy/lodding/tilbehor-til-lodding/loddeskjotehylse10-stk-2000044562 Som lykkelig amatør synes jeg de er absolutt enklest å få godt resultat med tynne kabler. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.April.2022 Link til dette innlegget Svart 25.April.2022 Disse bruker jeg https://www.clasohlson.com/no/3M-Scotchlok-UY2-skjøteklemme/p/32-5283 legger vulketeip rundt. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 26.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2022 Hei Eg ringte leverandøren, Høcom. Dei sa at ein kan klippa, og skøyta, men det er ikkje anbefalt. Trekking gjekk greit, så eg slapp å kutta kabelen. Av ein eller annan grunn så var det vanskeleg å trekka ut den gamle kabelen (den slitna), men det gjekk veldig greit å trekka ny kabel. Det er god "formumskikk" å avslutta trådar med endeleg resultat. Det er no gjort. Takk for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.