Jump to content

Edit History

Taskeladden

Taskeladden

Det må oksygen til for at det skal ruste skikkelig såvidt jeg vet, så med bendet i vann vil rusten utvikle seg senere enn om det er varme, saltvann og oksygen tilgjengelig. Er vel oksygen i vannet også men betraktelig mindre enn om det står i luft. Ved å fjerne oksygenet så blir prosessen forstyrret. Bare en teori, jeg er en tulling som ofte tar feil. 
Spør du @Hulda så kjenner han til sine metaller og har oftere rett enn mange andre. 

Taskeladden

Taskeladden

Det må oksygen til for at det skal ruste skikkelig såvidt jeg vet, så med bendet i vann vil rusten utvikle seg senere enn om det er varme, saltvann og oksygen tilgjengelig. Ved å fjerne oksygenet så blir prosessen forstyrret. Bare en teori, jeg er en tulling som ofte tar feil. 
Spør du @Hulda så kjenner han til sine metaller og har oftere rett enn mange andre. 

Taskeladden

Taskeladden

Det må oksygen til for at det skal ruste skikkelig såvidt jeg vet, så med bendet i vann vil rusten utvikle seg senere enn om det er varme, saltvann og oksygen tilgjengelig. Ved å fjerne oksygenet så blir prosessen forstyrret. Bare en teori, jeg er en tulling som ofte tar feil. 

Taskeladden

Taskeladden

Det må oksygen til for at det skal ruste skikkelig såvidt jeg vet, så med bendet i vann rusten utvikle seg senere enn om det er varme, saltvann og oksygen tilgjengelig. Ved å fjerne oksygenet så blir prosessen forstyrret. Bare en teori, jeg er en tulling som sikkert tar feil. 

• Create New...