Kappa Startet 26.April.2022 Link til dette innlegget Startet 26.April.2022 Må visst kjøpe ny kartplotter til styrekonsollen ute i cockpit. Så da må jeg kjøpe ny monteringsplate, også. Vet noen hvor jeg kan få fatt i et plastemne som kan tilskjæres for innfelling av instrumenter? Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 26.April.2022 Link til dette innlegget Svart 26.April.2022 Kappa skrev 12 minutter siden: Må visst kjøpe ny kartplotter til styrekonsollen ute i cockpit. Så da må jeg kjøpe ny monteringsplate, også. Vet noen hvor jeg kan få fatt i et plastemne som kan tilskjæres for innfelling av instrumenter? Du sier ikke noe om størrelse, men ei plast skjærefjøl er gode greier. Fås i div. farger og tykkelser. Sitér dette innlegget Link to post
Kappa Svart 26.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2022 Må ha et stykke på 40 x 50 cm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.