Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

Takker for tilbakemeldinger :) den ser jo litt skummel ut, men det jeg tenkte mest på var om det er risky på noen deler av ruta der sjøen står inn.  Tenker på svell, tilbakeslag eller jacuzi om man vil.  
jeg har generelt vært forsiktig med å bevege meg inn i trange/ grunne passasjer nær uttaskjærs.   Feks Stopleleia på Hustadvika ville jeg ikke turd å ta i dårlig vær med tungsjø inn fra N.   

ellers kom vi oss opp i krana etterhvert.  Var relativt utfordrende å få båten inn i dokken da vilden tok skikkelig tak.  Var ikke vegger i dokken, bare søyler til kjørebanen til traveliften.  

Reling på plattform med 4 stangholder montert samt ekstra svinger på sb side som skal  virke sammen med den på BB som var her fra før.   Alt for fisken ? 

blir satt på vannet igjen etterpå.  Tenkte litt på å gå bort til Knarrlaugsundet.  Hørte det var litt butikk resturant og gjestehavn der.  

evt gå over mot fastlandet og begynne litt på leia nordover (som jeg ikke vet navnet på :giggle:).  
Men er vel antagelig litt huskete over der nå.  

vindrwr nok uansett bort herifra etterpå.  Prøver Knarren først :) 

005F61FD-1638-46FC-A2A6-63C241B4E086.jpeg

40B1A7E9-23F4-4329-87BB-004DF6C1903B.jpeg

210A9A41-3765-4125-9EF0-7504B67CDA9E.jpeg

F394A365-F251-4098-8751-0AD8C4C464F8.jpeg

B5F2A799-DB9B-48AB-89D1-D52658062479.jpeg

sap_2000

sap_2000

Takker for tilbakemeldinger :) den ser jo litt skummel ut, men det jeg tenkte mest på var om det er risky på noen deler av ruta der sjøen står inn.  Tenker på svell, tilbakeslag eller jacuzi om man vil.  
jeg har generelt vært forsiktig med p bevege meg inn i trange passasjer uttaskjærs eller nær uttaskjærs.   Feks Stopleleia på Hustadvika ville jeg ikke turd å ta i dårlig vær med tungsjø inn fra N.   

ellers kom vi oss opp i krana etterhvert.  Var relativt utfordrende å få båten inn i dokken da vilden tok skikkelig tak.  Var ikke vegger i dokken, bare søyler til kjørebanen til traveliften.  

Reling på plattform med 4 stangholder montert samt ekstra svinger på sb side som skal  virke sammen med den på BB som var her fra før.   Alt for fisken ? 

blir satt på vannet igjen etterpå.  Tenkte litt på å gå bort til Knarrlaugsundet.  Hørte det var litt butikk resturant og gjestehavn der.  

evt gå over mot fastlandet og begynne litt på leia nordover (som jeg ikke vet navnet på :giggle:).  
Men er vel antagelig litt huskete over der nå.  

vindrwr nok uansett bort herifra etterpå.  Prøver Knarren først :) 

• Create New...