Jump to content

Edit History

Arne Henriksen

Arne Henriksen

Etter 30 år har kuleventilene (ihvertfall den øverste på bildet) mellom pumpa til autopiloten og styringen begynt å svette litt rundt akselen, og etter noen måneders prokrastinering som det så fint heter, har jeg motet meg opp og tenkte å bytte dem før jeg mister for mye olje...

Ser at det står 1/2 PN25 på siden, noen som kan forklare meg hva som er forskjellen på disse og f.eks en slik? Står PN XX for trykk-klasse?
Selv ræl-ventilene fra Biltema skal jo takle 20 bar, vet ikke hva det tilsvarerer i forhold til de som står her nå?

IMG_6255.jpeg.eddd4a5b4cff08ef1628528f29261f50.jpeg

Arne Henriksen

Arne Henriksen

Etter 30 år har kuleventilene (ihvertfall den øverste på bildet) mellom pumpa til autopiloten og styringen begynt å svette litt rundt akselen, og etter noen måneders prokrastinering som det så fint heter, har jeg motet meg opp og tenkte å bytte dem før jeg mister for mye olje...

Ser at det står 1/2 PN25 på siden, noen som kan forklare meg hva som er forskjellen på disse og f.eks en slik? Står PN XX for trykk-klasse?
Selv ræl-ventilene fra Biltema skal jo takle 20 bar, vet ikke hva det tilsvarerer?

IMG_6255.jpeg.eddd4a5b4cff08ef1628528f29261f50.jpeg



×
×
  • Create New...