Morten:) Startet 30.April.2022 Link til dette innlegget Startet 30.April.2022 Hei lurer på om noen her kan bistå med en forklaring eller oppklaring på oppkoblingen av Lewmar S2000 vinsj. Saken er at S2000 vinsjen er levert med releet som er avbildet i bruksanvisningen til S900. Kan denne brukes ved å bare kobble -12 videre til motor? Motor har som avbildet i bruksanvisningen til S2000 3 poler. Eller har jeg rett og slett fått feil.. De rette å spørre er forhandler men disse er ikke å få tak i i dag (lørdag) og får ikke dette helt ut av hodet En annen ting er jo at S900 er 600w og S2000 er 1000w så hvis dette releet er til S900 så vil vel dette ryke under belastning.. Her S2000 koblingsskjema: + Her er koblingsskjema til S900: + Morten Sitér dette innlegget Link to post
Morten:) Svart 30.April.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2022 Går vel for at det er pakket feil rele med vinsjen. Sett utifra hvordan andre vinsjmerker fungerer så vil jeg tro det er tre-polet rele jeg skulle hatt. Svart på egen tråd.. Morten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.