Egiei Startet 1.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2022 Har en wallas safeflame 100 som starter som den skal . Varmer opp plater og rød lampe lyser. Men etter ca 5 minutter stopper kokeapparatet. Bruker fritidsparafin. Den trekker opp parafin, returen er fin. Noen innspill på hva årsaken kan være? Skal den røde lampen lyse så lenge apparatet er på? Link to post
Wallas Service Svart 1.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2022 Den røde lampen skal lyse så lenge det er temperatur i apparatet. Returen er fin sier du. Men har den fall hele veien fra apparatet og ned til parafindunken? Kan være noe med veken, og da er det ofte like godt å skifte glødespiralen også. Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Egiei Svart 26.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2022 Hei igjen:) Nå har jeg skiftet veke og glødespiral. Apparatet tenner og blir varmt men etter 5-10 min slukker det og blir kaldt igjen. Apparatet er fra tidlig 90 tall. Lønner det seg å sende til reparasjon ? Link to post
Wallas Service Svart 26.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2022 Ja, en sjekk på verksted hadde vært lurt. Kan ikke koste mange kronene med mindre det må skiftes dyre deler. Du kan jo be om en forhåndspris før du reparerer? Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Martine29 Svart 27.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2022 Send apparatet til mr Wallas i Ålesund. Og her får du en proff hjelp og dette er jo også en likandes kar. Anbefales på det varmeste.... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn