Stjernen ! Startet 3.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2022 Skal legge teak foam belegg på dørken i en båt. Dørken er ca 3m brei og 1,5 i lengderetning. Det letteste for meg blir og legge belleget slik att natene kommer på tvers av dørken/båten. Men mange sier natene på dørken må gå i båtens lengde retning. Vil det bli mindre pent om di sorte natene gikk på tvers over dørken ? Mange meninger i havna om dette. Hva som er rett og galt estetisk osv. Noen som har lagt belegg med natene på tvers av båten,eller noen innsyn. Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 3.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2022 (redigert) Dette blir vel som å legge klikkgulv heime, langsgående. Og i båt blir det ennå viktigere. Men dette må jo den enkelte selv avgjøre... Noen bygger også anneks bak på båten, ikke så vanlig, men men Redigert 3.Mai.2022 av Martine29 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 3.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2022 På langs . . . ! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Jannmar Svart 3.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2022 (redigert) Du legger dekksplanken på tvers av "bjelkelaget" i en båt, altså blir blir planken liggende i båtens lengderetning. Dekssplanken på tvers? Jeg får vondt i magen! Redigert 3.Mai.2022 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 3.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2022 Ett slikt anneks hadde jeg stått over. Ser jo grusomt ut. Tror jeg burde legge belegget på dørken med natene i båtens lengderetning Tror det blir penest. Selv om dette er en dørk som er 3m bred og 1,50 lang. Rullene er på 2,40cm og 80cm,så når jeg kutter 150cm såblir det 90 cm igjen. Ellers kunne jeg brukt 2 ruller på tvers på dørken. noen som vet om det ann og skjøte belegget,eller vil det bli veldig synlig og stygt. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 3.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2022 Det kan du fint skjøte Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.