Jump to content

Edit History

Selco Racing

Selco Racing

Anbefaler å koble fra dynamoen kun elektrisk, slik at du får kjørt med kjøling. Og koble lading via landstrøm. Da kan du ligge ved brygga og testkjøre over lenger tid. For å se om feilene uteblir med utkoblet dynamo. Trolig holder det å kun koble fra spenning til magnetisering, som ofte går via støpsel/ plugg. Altså bare å plugge ut dynamoen elektrisk, ingen skruing. Men kjenner ikke nøyaktig din modell.

 

"Den gamle originale dynamo gikk i stykker i vinter."

Jeg anbefaler å undersøke hva som er feil ved den gamle dynamoen. Som regel er det børstene som er utslitt, når den slutter å lade. Disse kan ofte byttes for en lav sum. Da har du også reserve dynamo.

 

Når en feilsøker er det viktig å ikke trekke for raske konklusjoner. Så det er ikke sikkert dynamoen er årsaken. Men det er ikke utelukket foreløpig.

 

 

Selco Racing

Selco Racing

Anbefaler å koble fra dynamoen kun elektrisk, slik at du får kjørt med kjøling. Og koble lading via landstrøm. Da kan du ligge ved brygga og testkjøre over lenger tid. For å se om feilene uteblir med utkoblet dynamo. Trolig holder det å kun koble fra spenning til magnetisering, som ofte går via støpsel/ plugg.

 

"Den gamle originale dynamo gikk i stykker i vinter."

Jeg anbefaler å undersøke hva som er feil ved den gamle dynamoen. Som regel er det børstene som er utslitt, når den slutter å lade. Disse kan ofte byttes for en lav sum. Da har du også reserve dynamo.

 

Når en feilsøker er det viktig å ikke trekke for raske konklusjoner. Så det er ikke sikkert dynamoen er årsaken. Men det er ikke utelukket foreløpig.

 

 

Selco Racing

Selco Racing

Anbefaler å koble fra dynamoen kun elektrisk, slik at du får kjørt med kjøling. Og koble lading via landstrøm. Da kan du ligge ved brygga og testkjøre over lenger tid. For å se om feilene uteblir med utkoblet dynamo. Trolig holder det å kun koble fra spenning til magnetisering, som ofte går via støpsel/ plugg.

 

"Den gamle originale dynamo gikk i stykker i vinter."

Jeg anbefaler å undersøke hva som er feil ved den gamle dynamoen. Som regel er det børstene som er utslitt, når den slutter å lade. Disse kan ofte byttes for en lav sum. Da har du reserve dynamo.

 

Når en feilsøker er det viktig å ikke trekke for raske konklusjoner. Så det er ikke sikkert dynamoen er årsaken. Men det er ikke utelukket.

 

 

Selco Racing

Selco Racing

"Den gamle originale dynamo gikk i stykker i vinter."

Jeg anbefaler å undersøke hva som er feil ved den gamle dynamoen. Som regel er det børstene som er utslitt, når den slutter å lade. Disse kan ofte byttes for en lav sum. Da har du reserve dynamo.

 

Når en feilsøker er det viktig å ikke trekke for raske konklusjoner. Så det er ikke sikkert dynamoen er årsaken. Men det er ikke utelukket.

 

Anbefaler å koble fra dynamoen kun elektrisk, slik at du får kjørt med kjøling. Og koble lading via landstrøm. Da kan du ligge ved brygga og testkjøre over lenger tid. For å se om feilene uteblir med utkoblet dynamo.



×
×
  • Create New...