Matt10 Startet 5.Mai.2022 Del på Facebook Startet 5.Mai.2022 (redigert) Har en 15fot båt jeg har kjøpt men vet ikke navnet på hva båten heter. Finner heller ikke noe serie nummer osv. Det er ikke originale lister på vinduene det er ettermontert Redigert 5.Mai.2022 av Matt10 Bedre emne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 5.Mai.2022 Del på Facebook Svart 5.Mai.2022 Overskriften burde byttes ut. "Lurer på Navn på båten" høres jo ut som om du lurer på hvilket navn du skal gi båten. "Hva slags 15-fots båt er dette" ville nok gitt bedre resultater da folk med god kjennskap til båtmerker i denne størrelsen ville klikket innom, mens de nå dropper det fordi de ikke er så flinke til å finne på båtnavn. Frontruteramme av glassfiber fikk meg til å tenke på Hansvik, men de er muligens ikke så slanke i baugen. Lasse er muligens noe slankere, men ikke helt sikker på vindustamma der. Du kan jo søke litt på disse på finn og Google. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.Mai.2022 Del på Facebook Svart 5.Mai.2022 du får ta noen flere bilder når du får båten ut i friluft så vi får se mer av den. Ut fra det vi ser så tenker jeg også at det ligner på Lasse Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Martine29 Svart 5.Mai.2022 Del på Facebook Svart 5.Mai.2022 Likner på Lasse 15. Bilde er lånt fra Google. Noen små nyanser men dog... Sitér dette innlegget Link to post
KjetilBN Svart 7.Mai.2022 Del på Facebook Svart 7.Mai.2022 Kan se ut som en Nor-Dan 16 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.