Jump to content

Edit History

Paddetorsken

Paddetorsken

Hadde jeg hatt timesbetaling for å sitte på finn og glo på båter, gjerne samme båt opp og ned og i mente, hadde jeg vært en meget holden mann i dag... og kunne sannsynligvis sett på fletta ny Princess 72 elns :lol:

Men, sånn er det ikke. Dilemmaet pr. i dag er at jeg er sånn smått forelska i Scand Adriatic. Jeg syns rett og slett det er en båt med lekre linjer. Layouten virker også grei, og uteplassen ser finfin ut ?? Men... Men! Drev :crazy:

Jeg har fått utrolig mange gode og nyttige tilbakemeldinger her på forumet. Jeg har sett på det som har blitt foreslått, og ja... det er mange flotte konstruksjoner fra diverse verft. Men det var den Adriaticen da ? Hva tenker folk om denne båten? Noen med erfaring eller synspunkt? ?

Paddetorsken

Paddetorsken

Hadde jeg hatt timesbetaling for å sitte på finn og glo på båter, gjerne samme båt opp og ned og i mente, hadde jeg vært en golden mann i dag... og kunne sannsynligvis sett på fletta ny Princess 72 elns :lol:

Men, sånn er det ikke. Dilemmaet pr. i dag er at jeg er sånn smått forelska i Scand Adriatic. Jeg syns rett og slett det er en båt med lekre linjer. Layouten virker også grei, og uteplassen ser finfin ut ?? Men... Men! Drev :crazy:

Jeg har fått utrolig mange gode og nyttige tilbakemeldinger her på forumet. Jeg har sett på det som har blitt foreslått, og ja... det er mange flotte konstruksjoner fra diverse verft. Men det var den Adriaticen da ? Hva tenker folk om denne båten? Noen med erfaring eller synspunkt? ?

• Create New...