Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Octant skrev 39 minutter siden:

Ser at det har vært noen stygge hendelser blant annet i Sverige der bensin tanker bygget i polyster har gått i oppløsning pga tilsetting i bensinen og forårsaket store skader.

Nå er det vel helst bensin som har div. tilsetninger. Derav hendelser med tanker.

Octant skrev 38 minutter siden:

Regner med at det er en god del biodiesel som er tilsatt. 

Det er så vidt meg bekjent ikke tilsatt biodiesel i anleggsdiesel/(båtdiesel),

og slik jeg forsto det dieseltank du skal ha.

PS. Om du finner noe nytt om holdbarheten til polyestertanker, er det veldig bra om du legger det ut her på forumet! 

Jannmar

Jannmar

Octant skrev 37 minutter siden:

Ser at det har vært noen stygge hendelser blant annet i Sverige der bensin tanker bygget i polyster har gått i oppløsning pga tilsetting i bensinen og forårsaket store skader.

Nå er det vel helst bensin som har div. tilsetninger. Derav hendelser med tanker.

Octant skrev 36 minutter siden:

Det er så vidt meg bekjent ikke tilsatt biodiesel i anleggsdiesel/(båtdiesel),

og slik jeg forsto det dieseltank du skal ha.

Jannmar

Jannmar

Octant skrev 31 minutter siden:

Octant skrev 32 minutter siden:

Det er så vidt meg bekjent ikke tilsatt biodiesel i anleggsdiesel/(båtdiesel), og slik jeg forsto det dieseltank du skal ha.

• Create New...