Wannskrækk Startet 9.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2022 Jeg ønsker meg sesongplass, alternativt 1-6 ukers plass for 36 fots seilbåt (stikker 215cm), 360 bred. Alt innen det oppgitte området er aktuelt. Jeg står på liste på de kommunale havnene, men det ser mørkt ut. Hvis noen har tips om private havner, eller ett har en plass jeg leie i en periode, så setter jeg stor pris på det. Vi er forholdsvis stille og rolige, og vi skal primært bruke båten til seilturer der nede. Må ikke ha strøm, selv om det hadde vært ok i perioder. Sitér dette innlegget Link to post
Lysekil Svart 10.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2022 Ring til Malin på Lysekils marina https://lysekilsmarina.se Jeg har båten her og er fornøyd. God parkering ( må registrere bilens reg no,) Nye servicebygg. Securitas vakthold. Ligger midt mellom Kungshamn og Lysekil. Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 10.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2022 Takk for tips, sjekker Lysekil! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 11.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2022 Prøvde å finne priser men fant ikke noen prisliste. Sendte dem en melding med alle opplysninger om båten men har ikke fått noe svar. Sitér dette innlegget Link to post
Lysekil Svart 11.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2022 (redigert) https://lysekilsmarina.se/bathamnen/ Åpne " priser och hamnkarta " så finner du havnekart og priser. Redigert 11.Mai.2022 av Lysekil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 11.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2022 Litt vanskelig å vite hva man trenger men båten er 9,42 lengde og 3,08 bredde Sitér dette innlegget Link to post
Lysekil Svart 11.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2022 Om det er HR312 ville jeg nok valgt 4 m bredde og gangbar utrigger på en side. Våre Orustbygg er ikke spesielt enkle å entre hverken over baug eller hekk. Selvsagt kan det jo bygges en trapp, men jeg synes iallefall det er veldig enkelt å kunne gå ombord fra siden og ta godt tak i et vant. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 11.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2022 Wannskrækk skrev On 10.5.2022 at 0.17: Jeg ønsker meg sesongplass, alternativt 1-6 ukers plass for 36 fots seilbåt (stikker 215cm), 360 bred. Alt innen det oppgitte området er aktuelt. Jeg står på liste på de kommunale havnene, men det ser mørkt ut. Hvis noen har tips om private havner, eller ett har en plass jeg leie i en periode, så setter jeg stor pris på det. Vi er forholdsvis stille og rolige, og vi skal primært bruke båten til seilturer der nede. Må ikke ha strøm, selv om det hadde vært ok i perioder. Du kan ta kontakt med disse: https://www.hamburgsundsbokning.se/ De administrerer havnene i Grebbestad, Fjällbacka og Hamburgsund. Har hatt gunstige priser for "långliggare". Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Lysekil skrev On 11.5.2022 at 16.57: Om det er HR312 ville jeg nok valgt 4 m bredde og gangbar utrigger på en side. Våre Orustbygg er ikke spesielt enkle å entre hverken over baug eller hekk. Selvsagt kan det jo bygges en trapp, men jeg synes iallefall det er veldig enkelt å kunne gå ombord fra siden og ta godt tak i et vant. Vurderer å "flagge ut" bl.a på grunn av løpske og uforutsigbare havnepriser i Oslo men det blir ikke i år. Må ha gangbar utrigger og et sted i nærheten der jeg kan få båten på land for stoffing o.l. Det er kanskje ikke noe særlig snø der nede så man slipper å dekke til om vinteren? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Det går vel også å høre med Strömstad Marina. Vet ikke om de er rimelige. De er i hvertfall proffe. Sitér dette innlegget Link to post
Lysekil Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Normalt lite snø i Lysekil, men jeg dekker til med en formsydd presenning for å beskytte teakdekket. Har du ikke teakdekk holder det vel å dekke til cockpit på vinteren. Var innom kontoret til marinaen i dag - det meste var fullbooket for denne sesongen. I området her er det mange steder for opptak. Om det blir aktuelt så send en IM. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 12.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2022 Har teakdekk. Tenker å ta en tur for å inspisere stedet senere i sommer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.