arild Startet 21.November.2005 Link til dette innlegget Startet 21.November.2005 Mangler noe omdr på motorn og lurer på hvor mye omdreininger jeg får ekstra ved å bytte fra 1:2 til 1:2,2 Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 21.November.2005 Link til dette innlegget Svart 21.November.2005 Snakk med et sertifisert Mercuriser erksted. De har programmer/regnestykker for slikt. Joda310 Tidliger Mercruiser eier hvor utregningene stemte på en prikk Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Kjelli Svart 22.November.2005 Link til dette innlegget Svart 22.November.2005 Mangler noe omdr på motorn og lurer på hvor mye omdreininger jeg får ekstra ved å bytte fra 1:2 til 1:2,2 Utveksling er slik: 2 omdreininger på motoren gir 1 omdreining på propell. 2,2 omdr på motor gir 1 på propell. Hvorfor ikke skifte stigning på propell? Billigere det en å skifte drev. Snakk med Winrace, Arendal, de beregner propell (stort sett da, de klarte ikke min) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 22.November.2005 Link til dette innlegget Svart 22.November.2005 Få noen som vet hva de gjør til å regne dette ut for deg. Jeg var gjennom drevbytte selv, fordi bytte av propell ikke alltid løser problemet. Du kan få elendig drivstoff økonomi :-) Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
arild Svart 22.November.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2005 (redigert) Brukt propell er umulig og finne og ny koster den over 6000.- Har funnet et brukt drev til 5000.- Redigert 22.November.2005 av arild (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.