Jump to content

Edit History

Eystein Bjerke

Eystein Bjerke

AMelbye skrev On 19.8.2022 at 15.19:

@Eystein Bjerke Jeg tok av treplata bakpå og det rant vann ut av samtlige hull. Jeg kan trykke på akterspeilet langt ut på sidene og det pipler vann ut av de nederste skruehullene. Her står det dårlig til. Men jeg monterte det sammen igjen med ny finérplate bakpå og håper det er stivt nok til en prøvetur.

Jeg regner med at akterspeilet må byttes innen et år eller to. Husker du ca hvor mye Agder Båtrep skulle ha for jobben? Det er ikke så langt unna der båten ligger, så jeg bruker sannsynligvis samme firma

Det sa et sted mellom 10 og 15, ble i øvre sjikt av dette. De sa de kunne ha gjort reparasjonen enklere ved å sette inn forsterkning mellom gulv og motorbrønn, men jeg har fast tank som kommer i veien, så da ble det mer jobb.

Eystein Bjerke

Eystein Bjerke

AMelbye skrev On 19.8.2022 at 15.19:

@Eystein Bjerke Jeg tok av treplata bakpå og det rant vann ut av samtlige hull. Jeg kan trykke på akterspeilet langt ut på sidene og det pipler vann ut av de nederste skruehullene. Her står det dårlig til. Men jeg monterte det sammen igjen med ny finérplate bakpå og håper det er stivt nok til en prøvetur.

Jeg regner med at akterspeilet må byttes innen et år eller to. Husker du ca hvor mye Agder Båtrep skulle ha for jobben? Det er ikke så langt unna der båten ligger, så jeg bruker sannsynligvis samme firma

Det sa et sted mellom 10 og 15, ble i øvre sjikt av dette. De sa de kunne ha gjort reparasjonen enklere ved å sette inn stag mellom gulv og motorbrønn, men jeg har fast tank som kommer i veien, så da ble det mer jobb.

• Create New...