Jump to content

Edit History

per-pusling

per-pusling

Komodo skrev for 4 timer siden:

Som du sier blir dette som å spørre om hvor høyt et tre er.

Ja, det er så. Men eg tenkjer likevel at nokon på forumet ein eller annan gong har erfart til dømes at den gamle 14 fotaren var grei å handtere for hand, men den nye på 18 fot vart altfor tung, og då måtte kraning/slipp til.

Eg spør altså, kvar går den grensa?

Naustet mitt fall som eit garasjegolv (ein eller to grader tippar eg) på betongplata inne i naustet. På utsida av naustet er det derimot rikeleg med fall. 

per-pusling

per-pusling

Ja, det er så. Men eg tenkjer likevel at nokon på forumet ein eller annan gong har erfart til dømes at den gamle 14 fotaren var grei å handtere for hand, men den nye på 18 fot vart altfor tung, og då måtte kraning/slipp til.

Naustet mitt fall som eit garasjegolv (ein eller to grader tippar eg) på betongplata inne inaustet. På utsida av naustet er det derimot rikeleg med fall. 

per-pusling

per-pusling

Ja, det er så. Men eg tenkjer likevel at nokon på forumet ein eller annan gong har erfart til dømes at den gamle 14 fotaren er grei å handtere for hand, men den nye på 18 fot var altfor tung, og då måtte kraning/slipp til.

Naustet mitt fall som eit garasjegolv (ein eller to grader tippar eg) på betongplata inne inaustet. På utsida av naustet er det derimot rikeleg med fall. 

• Create New...