Jump to content

Edit History

Fuglejeger

Fuglejeger

Jeg har overtatt en gammel båt jeg håper å kunne "redde" og bruke som hyttebåt. Ser jo sliten ut, men bortsett fra treverk og maling virker den hel og grei. Men, uerfaren og ukyndig som jeg er med båter har jeg definitivt behov for råd og hjelp.

Kan noen si mer om denne båten basert på bildet? Fabrikat f.eks? 

Lurer også veldig på de "benkene" som er på begge sider innvendig. Kan virke som de er av tre/finér? Det er også et hull i hver av de av samme størrelse som bunnpluggen - men hva er de hullene til?

Ethvert tips eller mening om både spørsmålene og annet relatert til båten tas i mot med stor takk.

båt1.jpg

Fuglejeger

Fuglejeger

Ha, det er også et hull i hver av dr overtatt en gammel båt jeg håper å kunne "redde" og bruke som hyttebåt. Ser jo sliten ut, men bortsett fra treverk og maling virker den hel og grei. Men, uerfaren og ukyndig som jeg er med båter har jeg definitivt behov for råd og hjelp.

Kan noen si mer om denne båten basert på bildet? Fabrikat f.eks? 

Lurer også veldig på de "benkene" som er på begge sider innvendig. Kan virke som de er av tre/finér? Det er også et hull i hver av de av samme størrelse som bunnpluggen - men hva er de hullene til?

Ethvert tips eller mening om både spørsmålene og annet relatert til båten tas i mot med stor takk.

båt1.jpg

• Create New...