Jump to content

Edit History

Krimart

Krimart

Dette er Kevlar dvs aramidfiber som @Thostr skriver og typisk regattaseil. Denne type seil kan holde i mange år med godt stell.  Hør med seilmakeren om hva de kan gjøre mye m.h.t. å sy om seilet, men om det er lurt å sy om et seil fra en 42-foter til en 29-foter er jeg litt tvilende til. Seilet ser jo ganske bra ut, det kan være bedre å selge dette (Er det Bavaria Match?) og heller kjøpe nytt til 29-foteren?

Krimart

Krimart

Dette er Kevlar dvs aramidfiber som @Thostr skriver og typisk regattaseil. Denne type seil kan holde i menge år med godt stell.  Hør med seilmakeren, de kan gjøre mye m.h.t. å sy om seil, men om det er lurt å sy et seil til en 29-foter basert på et seil fra en 42-foter er jeg litt tvilende til. Seilet ser jo ganske bra ut, det kan være bedre å selge dette (Er det  Bavaria Match?) og heller kjøpe nytt til 29-foteren?

Krimart

Krimart

Dette er Kevlar dvs aramidfiber som @Thostr skriver og typisk regattaseil. Denne type seil kan holde i menge år med godt stell.  Hør med seilmakeren, de kan gjøre mye m.h.t. å sy om seil, men om det er lurt å sy et seil til en 29-foter basert på et seil fra en 42-foter er jeg tvilende til er enkelt.  Seilet ser jo ganske bra ut, det kan være bedre å selge dette (Er det  Bavaria Match?) og heller kjøpe nytt til 29-foteren 

• Create New...