Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Endring i planer igjen da besøket til venner i Halden ikke blir noe av.

Henter derfor medisinene mine i Fredrikstad og drar videre til Sverige i morgen. Så tar jeg Halden på returen.

Da skal det vel være mulig å finne plass uten problemer litt utpå dagen. Webkameraene i Strömstad viser stappfull havn, og jeg tror ikke det er noe bedre på Koster.

Blir dermed på Hankø et døgn til siden jeg valgte å ta buss for å hente medisinene. Da får jeg anledning til å se meg litt rundt på land også, selv om jeg må begrense gåingen.

Skal fortsatt blåse litt, men bølgene kommer fra akter, så ville ikke vært noe problem, verre med båtplass antagelig, og det stresset orker jeg ikke!

Så jeg tar det med ro og koser meg litt mer på Hankø…

Pequod

Pequod

Endring i planer igjen da besøket til venner i Halden ikke blir noe av.

Henter derfor medisinene mine i Fredrikstad og drar videre til Sverige i morgen.

Da skal det vel være mulig å finne plass uten problemer litt utpå dagen. Webkameraene i Strömstad viser stappfull havn, og jeg tror ikke det er noe bedre på Koster.

Blir dermed på Hankø et døgn til siden jeg valgte å ta buss for å hente medisinene. Da får jeg anledning til å se meg litt rundt på land også, selv om jeg må begrense gåingen.

Skal fortsatt blåse litt, men bølgene kommer fra akter, så ville ikke vært noe problem, verre med båtplass antagelig, og det stresset orker jeg ikke!

Så jeg tar det med ro og koser meg litt mer på Hankø…

• Create New...