Olepo
Dette var virkelig leit å lese @Pequod. Jeg kommenterer ikke så mye her, men er en av svært mange som følger deg på tur ved å lese de flotte reiseskildringene dine. (Din sesong er gjerne 3 ganger lenger enn min, så det er ren medisin å lese reisepostene dine m/bilder når min egen båt står på land).
Det var nok flere enn undertegnede som begynte å bli bekymret når innleggene fra @Pequod stoppet opp, og vi visste at han slet med helsa i forkant. Absolutt ikke noe drømmescenario å bli liggende syk alene i egen båt, (i Sverige), med liten eller ingen mulighet til å komme seg noe sted...
Riktig god bedring til deg @Pequod, jeg håper virkelig at alt ordner seg på best mulige måte.
Så er det fantastisk å se alle som engasjerer seg for å løse det praktiske når denne vanskelige situasjonen har oppstått. Veldig godt at @Chilli Solbris var i Strømstad og kunne bistå, og det er bare å bøye seg i både hatten og støvet for alle de som tilbyr seg å bidra for føre Bergtatt trygt hjem eller hjelpe til med andre ting. Kan ikke forstå annet enn at dette må være verdens beste båtforum/medlemmer.