Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Da har man vært gjennom både MR og CT på morgenen.

Alt ser ut til å gå den riktige veien og infeksjonen er nede i en CRP på 54, mot 256 da jeg ble lagt inn i Sverige og 80 da jeg kom hit på mandag.

Må nok være her noen dager til, men ikke sikkert sykehusoppholdet blir veldig langvarig. Spørs litt på hva de ser på MR og CT.

Hvis jeg tar det med ro framover, er det ikke umulig at sørlandsturen kan gå av stabelen som planlagt, men i går kveld avbestilte jeg fly og hotell i St. Goar i Tyskland til Night of The Prog-festivalen neste helg.

Skeikampen uka etter må jeg nok også droppe, sitter heller i stua hjemme med sjøutsikt enn på en hytte med skau og fjell som utsikt, når jeg ikke kan være aktiv.

De to siste ukene av august er satt av til båtferie, så får vi se hvordan det går, men er mer optimistisk nå.

Pequod

Pequod

Alt ser ut til å gå den riktige veien og infeksjonen er nede i en CRP på 54, mot 256 da jeg ble lagt inn i Sverige og 80 da jeg kom hit på mandag.

Må nok være her noen dager til, men ikke sikkert sykehusoppholdet blir veldig langvarig. Spørs litt på hva de ser på MR og CT.

Pequod

Pequod

Alt ser ut til å gå den riktige veien og infeksjonen er nede i en CRP på 54, mot 256 da jeg ble lagt inn i Sverige og 80 da jeg kom hitt på mandag.

• Create New...