Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Chilli Solbris skrev for 6 timer siden:

Synd med kikkerten din. Har snakket med andre her ute og det er ikke umulig at det har vært ubudne gjester ombord. Har visst vært noen runder med innbrudd fra en fast gjeng her ute. Det eneste vi fant når vi ryddet ut var to tomme kikkertetuier. 
Men skal du ha ny kikkert har jeg en meget god kikkert i mitt sortiment til rundt tusenlappen som nok holder mål med Breitlingen. 

Ja, regner med at det har vært noe sånt. Foreløpig klarer jeg meg nok med den jeg har, men jeg har en del ting på lista som jeg får bestille hos deg sånn i etapper! Og en bedre kikkert må jeg har i god tid før neste års hovedtokt.

Pequod

Pequod

Chilli Solbris skrev for 6 timer siden:

Synd med kikkerten din. Har snakket med andre her ute og det er ikke umulig at det har vært ubudne gjester ombord. Har visst vært noen runder med innbrudd fra en fast gjeng her ute. Det eneste vi fant når vi ryddet ut var to tomme kikkertetuier. 
Men skal du ha ny kikkert har jeg en meget god kikkert i mitt sortiment til rundt tusenlappen som nok holder mål med Breitlingen. 

Ja, regner med at det har vært noe sånt. Foreløpig klarer jeg meg nok med den jeg har, men jeg har en del ting på lista som jeg får bestille hos deg sånn i etapper!

• Create New...