Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Da er det endelig på tide å skrive litt om båtturer igjen! I løpet av en halvtime er jeg på vei ned i båthavna og skal ut på en tur som i utgangspunktet skal vare helt til mandag.

Skal bare pakke ned siste rest av saker og ting jeg skal ha med, så drar jeg ned.

Siden det er mørketid og lite dagslys, og jeg ikke liker å tøffe rundt i mørket med hummerteiner over alt, så er det begrenset hvor langt jeg kommer på hver etappe, ikke minst i dag hvor jeg vel blir rundt tre timer forsinket enn det jeg egentlig hadde planlagt som avgang, men denne gangen skyldes det ikke at jeg sto sent opp - faktisk sto jeg opp klokka seks i dag - men at jeg begynner å bli glemsom på mine gamle dager og måtte ta en tidlig ferge inn til byen for å hente noe...

Neste oppdatering - med bilde - kommer når jeg er i gang!

For øvrig er jeg veldig fornøyd med å runde et pent antall lesere/unike besøk på båtbloggen min sist fredag. Jeg passerte fredagskvelden 40.000 besøk (ikke hits) i år - og bortsett fra at det er et rundt tall, så er det også totalrekord. Og jeg har allerede satt ny rekord i antall lesere i november.

Som jeg ynder å skrive - ikke akkurat rosabloggtall - men til å være en sær, gammel gubbe som skriver om båtturer i en over 40 år gammel båt, så synes jeg ikke det er så verst!

Pequod

Pequod

Da er det endelig på tide å skrive litt om båtturer igjen! I løpet av en halvtime er jeg på vei ned i båthavna og skal ut på en tur som i utgangspunktet skal vare helt til mandag.

Skal bare pakke ned siste rest av saker og ting jeg skal ha med, så drar jeg ned.

Siden det er mørketid og lite dagslys, og jeg ikke liker å tøffe rundt i mørket med hummerteiner over alt, så er det brenset hvor langt jeg kommer på hver etappe, ikke minst i dag hvor jeg vel blir rundt tre timer forsinket enn det jeg egentlig hadde planlagt som avgang, men denne gangen skyldes det ikke at jeg sto sent opp - faktisk sto jeg opp klokka seks i dag - men at jeg begynner å bli glemsom på mine gamle dager og måtte ta en tidlig ferge inn til byen for å hente noe...

Neste oppdatering - med bilde - kommer når jeg er i gang!

For øvrig er jeg veldig fornøyd med å runde et pent antall lesere/unike besøk på båtbloggen min sist fredag. Jeg passerte fredagskvelden 40.000 besøk (ikke hits) i år - og bortsett fra at det er et rundt tall, så er det også totalrekord. Og jeg har allerede satt ny rekord i antall lesere i november.

Som jeg ynder å skrive - ikke akkurat rosabloggtall - men til å være en sær, gammel gubbe som skriver om båtturer i en over 40 år gammel båt, så synes jeg ikke det er så verst!

• Create New...