Pequod
Har ikke vært utpå siden jeg kom tilbake fra Strömstad, men mulig jeg tar en tur til neste uke når det faktisk skal bli varmegrader!
Men jeg har et spørsmål til forumet som jeg har glemt litt. Hadde tenkt å spørre både @Komodo og @Chilli Solbrisom dette da jeg møtte dem, men glemte det helt!
Rett før jeg dro på den lille førjulsturen fikk jeg en SMS fra en båteier i havna mi som hadde vært uheldig og kommet borti badeplattformen min da han skulle legge til. Han vil gjerne ordne opp. Fint at det finnes slike ærlige folk!
Siden han er interessert i å gjøre opp for seg, så lurer jeg på hva dere tror det vil koste å få fikset det røret som er på utsiden av badeplattformen? Jeg tviler på at det kan bli så dyrt at det blir mer enn egenandelen på forsikringen, så da ville det jo vært greit om han er villig til å gjøre opp!
Nå er det ikke snakk om store skaden, bare en liten bøy, så det er mer snakk om en kosmetisk reparasjon, vil jeg tro. På Facebook skrev en leser av båtbloggen min at antakelig hele røret rundt plattformen må byttes?
Hva tror dere?