Swingswong Startet 17.Mai.2022 Del på Facebook Startet 17.Mai.2022 Er det noen som har fått dette til å virke? Jeg har Platinum+ Abonnement på plotter, men ikke i appen. Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 18.Mai.2022 Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Jeg tror du må ha tilsvarende abbonement i appen også. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Swingswong Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Da blir det nesten 1000kr for å kunne oppdatere kartet via telefonen 😬 Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 18.Mai.2022 Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Men da har du telefon/tablet som backup også da:) Jeg er veldig fornøyd med den løsningen. Ellers er det jo ikke så mye jobb å plugge kartbrikken inn i PC av og til, for oppdatering. Du kan jo sjekke med Navionics om ikke deres program for å oppdatere kartbrikker ikke kan brukes direkte mot plotter - hvis det er enklere for deg? Lykke til. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Swingswong Svart 18.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2022 Mulig jeg har misforstått. Det står plotter sync. Det er kanskje noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 19.Mai.2022 Del på Facebook Svart 19.Mai.2022 Beklager, jeg hang meg helt opp i kartoppdateringer. Jeg tror rutesync skal fungere uansett. MEN.... hvilken plotter har du? Element, Axiom eller noe annet? Element støtter ikke trådløs sync. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Swingswong Svart 20.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2022 Axiom+ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.