Fantino Startet 21.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2022 Er på jakt etter 3 stk nye slike skrulokk til 2 dieseltanker pluss en septiktank. De er limte fra fabrikken og særs motstandsdyktige mot å åpnes, også med selvmekkede verktøy.. Nå _skal_ de opp, dead or alive, men hadde vært fint å lokalisere mulig backup om det blir skader i prosessen. Mener jeg har sett noen skrulokk som angis å ha ‘12.5 cm gjengeparti’ som ser ut til å stemme godt med mål, men Google har ikke vært min venn så langt. Takknemlig for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 21.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2022 Tips til pakningsstoff som tåler diesel men ikke limer slik at det går an å åpne igjen er også velkomne! Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 21.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2022 Du har selvfølgelig prøvd varmluftpistol for å få løsnet dem . . ? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Fantino Svart 21.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2022 (redigert) Skal ned i morgen væpnet med varmluftpistol og forbedret verktøy laget av en splittet kryssfinersirkel utskåret med hullsag som festes på latmannsarm. Men frykter at det ender med at sporet i midten knekker og at dritten må splittes… Så backup skulle vært lokalisert før jeg legger meg på den latmannsarmen ?? Redigert 21.Mai.2022 av Fantino (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.