Jump to content

Edit History

Vittig

Vittig

52 minutes ago, NilsPils said:

Jeg er enig med Komodo. Vi vet ingenting om gjennomføringen.

Det er tre forskjellige kompnenter her: en slangenippel som er søppel, en kulekran som ser svært tvilsom ut og en ukjent skroggjennomføring. Jeg ville byttet de to første, hvilket bør være ganske enkelt. Og så ville jeg sjekket gjennomføringen før jeg bestemmer meg for eventuelt å bytte den . .

Da er vi uenige. Det kan hende gjennomføring er ok, men må bruke mye makt for å få det fra hverandre. Da er det en viss risiko for å skade fuge til gjennomføring. Det er også vanskelig å forvisse seg om at gjennomføring er helt ok. Jeg ville byttet alt først som sist. Det er ikke en så stor jobb. Materiell koster heller ikke all verdens. På toppen av det hele kan man også si ved et evt. salg at gjennomføringen er ny.

Vittig

Vittig

47 minutes ago, NilsPils said:

Jeg er enig med Komodo. Vi vet ingenting om gjennomføringen.

Det er tre forskjellige kompnenter her: en slangenippel som er søppel, en kulekran som ser svært tvilsom ut og en ukjent skroggjennomføring. Jeg ville byttet de to første, hvilket bør være ganske enkelt. Og så ville jeg sjekket gjennomføringen før jeg bestemmer meg for eventuelt å bytte den . .

Da er vi uenige. Det kan hende gjennomføring er ok, men må bruke mye makt for å få det fra hverandre. Da er det en viss risiko for å skade fuge til gjennomføring. Det er også vanskelig å forvisse seg om at gjennomføring er helt ok. Jeg ville byttet alt først som sist. Det er ikke en så stor jobb. Materiell koster heller ikke all verdens.

• Create New...