Paultron Startet 22.Mai.2022 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2022 Hei, Kjøpte nylig en Ibiza 24 Touring SE fra 2006. Båten har sidelanterner styrt fra konsollen men ingen fastsatte lanterner på akter eller baug. Så jeg antar at det kommer ekstra lanterner (jeg finner ikke de på båten jeg kjøpte). Er det noen som kan forklare hvordan og hvor de skal settes? Takk for hjelpen. Hilsen, Paul Sitér dette innlegget Link to post
Havarita Svart 22.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2022 Tror også Ibiza bruker denne patenten: https://bestmarin.no/products/ankerlanterne-led-teleskop?variant=40345794609359 Sitér dette innlegget Link to post
Paultron Svart 24.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2022 Takk for svaret. Skal legge ut hvilken modell jeg endte opp med å kjøpe. Hilsen, Paul Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 24.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2022 Jeg hadde en identisk båt (2007-modell) tidligere. Topp-/akterlanternen er en lang stang (noe tilsvarende som det linkes til over her). Den festes på styrbord side, rett i bakkant av kalesjen. (Var et blankt, lite metallokk over "hullet" lanternestangen skulle plasseres i.) På/av ble styrt av samme bryter som sidelanternene. På min båt var lanternestangen oppbevart på undersiden av luken under bakerste seterad. Sitér dette innlegget Link to post
Paultron Svart 27.Mai.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2022 Takk for tipset. Den var festet akkurat hvor du sa og jeg hadde bare ikke sett den ?♂️ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.