Husakallen
Audiquattro skrev for 2 timer siden:Mistenker at trådstarter er klar over at et el-motor prosjekt ikke er den enkleste måten å få båten hans til å gå fremover på...
Jada helt klart mye enklere (og rimeligere) alternativer, men fy søren så mye mer moro å prøve seg på noe jeg ikke kan enn å sette inn et gammelt dieseldråg. Dessuten har jeg både seil og en bensin-matet påhenger så fremdrift har jeg allerede. Dersom jeg får båten til å bevege seg fremover med elektrisk drift er det i grunnen bare bonus i første omgang. Håper å lære masse på veien, og jeg lover å holde dere oppdatert med alle feilene jeg kommer til å gjøre. Mye god underholdning dette altså - stay tuned så dere ikke går glipp av en eneste feil/tabbe.
Dessuten vil jeg benytte anledningen til å takke så mye for alle kjedelige advarsler og elendige tilbakemeldinger - rart mange av dere ikke heller arbeider som rådgivende elektro-ingeniører enn freelance bedrevitere (uten betaling). Uansett, i alle fall godt dere ikke driver med pedagogikk.